LÄNGE SEDAN

Jag har inte haft någon blogglust alls på hur länge som helst, har känt mig trött och hängig och superförkyld i en vecka. Vi har ägnat oss åt att fixa skjutdörrar i hallen och dörröppningen in till tv-rummet och så har mamma och pappa varit och hälsat på och de hann knappt hit så hade mamma kokat både lingonsylt och klappkräm. Jag gjorde maränger och så har jag hunnit göra en ny omgång glass som blev god den här gången.
 
Där i mellan har jag pysslat lite smått men också sorterat och fått ner allt påbörjat halvfärdigt i två stora lådor så jag kan ha allt nära till hands utan att ställa undan allt innan jag är klar med det. Ikväll har jag gjort något så ovanligt som att göra ett kort och sen städa undan direkt efter. Känns ju besvärligt när jag vet att om någon dag är allt framdraget igen pluss lite till ;) Jag gjorde iaf två kort idag.
 
 
Först ett enkelt kort. Ekorren är en stämpel från Doodle Factory och texten från ett Paper Smooches set jag inte kommer ihåg vilket just nu. Insåg precis att bloggen inte visar bilderna lika breda som fotot verkligen är så den klipper dem i högerkanten men nu får det vara så den här gången..
 
Insidan på ekorrkortet.
 
 
Sen ett som egentligen inte blev så snyggt, ganska too much men jag visar det ändå. Jag ville göra nått med det fina pappret med munkarna.....ser ju dubbelfult ut nu när inte högerkanten är med ordetligt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: evy nyman

Hej här sitter jag med din farmor och farfar och vi tittar på allt möjligt, bla din blogg. Vilka fina kort du gör.jag ska lära Maj- Britt så hon kan kommentera på din blogg.en stor kram till er båda från stranda .

2012-10-27 @ 15:37:53
URL: http://evyshobbyrum.blogspot.se
Postat av: maj-britt

hej camilla tränar på att skriva komentarer hoppas att allt funkar

2012-10-27 @ 15:43:09
Postat av: Muffin

Hej! Hittade just hit via Paper Smooches utmaningsblogg och OJ, vilka fina saker du gör! Älskar ekorrkortet - vilken makalös färgläggning (Copics?) och så fint pyntat på insidan.
Det andra kortet är också fint - jag hittar absolut INGET här som är dubbelfult eller ens det minsta lilla fult. Så det så! :)

2012-11-17 @ 13:16:47
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0