PRESENT TILL MIG SJÄLV

I går var det min födelsedag och det firar jag med att beställa några stämplar från Lawn Fawn som jag precis har upptäckt. Jag har letat länge efter en fin tvättbjörnsstämpel och har äntligen hittat en. Nu är den här söta på väg hem till mig :) Jag blev också firad av min man med paket i går morse och idag var fina svärföräldrarna hit på födelsedagsbrunch och i morgon firar vi med kompisar med mat och Breaking Dawn Part 2.
 
"Critters in the forrest" från Lawn Fawn
 
 
Och så ett kort, gjort med stämplar från ett av mina favoritset från There she Goes. Kakorna är färglagda med copics och texten "Thank you for being so sweet" är embossad och kommer från ett annat There She Goes set som heter  "Make A Wish".
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0