INSPIRERAD

 
Jag blev inspirerad även av denna veckas utmaning hos Paper Smooches :) Jag gillar verkligen deras stämplar. Denna gång är det denna skiss som man ska skapa något utifrån.
 
 
 
Och så här blev mitt kort. Jag älskar den lilla fisken från setet "Surf and Turf", den är så rolig att man blir glad varje gång man ser den. Jag har sett en massa kort gjorda med sånt här naturfärgat papper (eller vad man nu kallar färgen?) och tycker att det är så snyggt så jag ville testa det.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sav O'G

OH MY! This is the CUTEST! I love that little ocean scene on the postage stamp! FUN design! FAB take on this sketch:) THANKS so much for playing along with us over at the Paper Smooches SPARKS challenge!! Hope you join in the fun this week!!! <3

2012-11-20 @ 22:32:22
URL: http://www.savannahland2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0