THANK YOU FOR BEING SO SWEET

Jag vaknade i morse med det här kortet i huvudet så jag var ju tvungen att göra det innan jag kunde börja med nått annat.
Kak-mönstret i bakgrunden kommer från ett av mina nya roliga stämpelset " Perk Up" från There She Goes och den lilla textstämpeln "Thank you for being so sweet" har blivit en favorit och kommer från ett av deras andra set "Make a wish".
Nu blr det en liten bloggpaus på ca två veckor för i morgon åker vi till Japan!!! Jag kan knappt tro at det är sant.
Ha det så bra så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Sorry för sent svar. Väskan är köpt på TGR, en relativt ny 'kedja' från Danmark som finns i södra Sverige.

2012-03-26 @ 18:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0