BI-PYSSEL

I fredags kom ett lite paket med posten från There She Goes med bland annat det här söta setet med bin. Som jag har väntat! Två veckor tog det att få paketet från USA men det var värt väntan för alla stämplar var superfina. Jag satte igång och pysslade på en gång och lät M laga maten (han protesterade inte heller ;) ) Äntligen har jag gjort klart ett av mina påbörjade gamla kort, jag har liksom haft det i bakhuvudet ett tag men hade inga bin och det blev inga fina de jag testade rita själv. Så här blev det till slut, men föreställ er klarare färger, min mobilkamera är inte den bästa.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud så fint det blev! :)

2012-03-19 @ 08:39:22
Postat av: Camilla

Åh, tack söta du :)

2012-03-19 @ 18:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0