Väntar på Dallas

Nu har jag äntligen shoppat för mina 30-års-presentpengar, vi har bestämt att den här snygga lampan DALLAS från Markslöjd ska få hänga över vårt köksbord. Jag hoppas det blir så fantastiskt som vi tror.
Ett tips till den som är sugen på den så hittade jag den på bygghemma.se för 1975:- och gratis frakt. Det var det billigaste jag kunde hitta. Enda haken är att jag måste vänta tills 25:e Mars på att få den trots att det stod att den finns i lager???  Men vi har ju klarat oss hittills med vår fullampa så det ska väl gå bra.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan vad snygg....sån vill jag också ha....:)

Den kommer bli skitsnygg där! :)

2012-01-30 @ 09:25:40
Postat av: Anna

Den som väntar på något gott.... :)

2012-01-31 @ 16:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0