KORT MED MARTHAS HEARTBEAT

Som sagt så vill jag använda min nya Heartbeatpunch från Martha Stewart till allt just nu. Här är några kort jag använt den till.

Ett kort som jag gav till mina fina svärföräldrar. Trädet är en stämpel från Paper Makeup Stamps som jag verkligen gillar och så har det smygit sig in några fåglar igen.
Kort gjort med Punchen Heartbeat från Martha Stewart
Ett kort till en kompis som nyss fyllt 30.
Och så ett födelsedagskort till min man som inte blev så väldans snyggt då jag panikgjorde det natten innan för att jag inte fick tag i det han skulle få. Men det var kul att göra. Någon som kan lösa födelsedagsrebusen?
j

Kommentarer
Postat av: Sandra

Öhhh....nånting nånting, kameraväska, nånting, nånting...så får du den av mig!???

hahaha, grym jag är va?



Jag har fortfarande inte gjort kortet än. Får nog bli någon kväll denna veckan eller i helgen. Jag trodde jag jobbade då, men var ledig. Förvirrad! Så lördag dag eller söndag dag.

Kram

2012-02-01 @ 09:49:55
Postat av: Sandra

Men bajs...kunde nog inte kommentera. Skrev precis en "lång" kommentar, men den verkade inte komma med.

Kommentaren i kort: Kameraväska?

Ledig i helgen, börjar med Jörgenkorten då!



Kram

2012-02-01 @ 09:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0