PERFEKT KVÄLL

Här satt jag och tyckte att jag hade en perfekt kväll. Ingen matlagning, Micke bjöd på middag på Dallas Burger och morgondagens jobbmat är klar sen igår, har ritat i ungefär timme, surfat lite och skulle precis krypa ner i soffan med vetekudde och nya amelia då jag insåg att jag har förträngt att jag har två tvättar som är klara sen länge och ska hinna tumlas innan tvättiden är slut. En gång glömde jag totalt hämta tvätten o jag tyckt nått kändes konstigt men kom inte på vad tills jag två veckor senare hittade vår tvätt inmosad i ett hörn i tvättstugan, men det var bara en gång ;)
Snart ska vi kolla på lyxfällan. Jag gillar torsdagar, det är en TV-mysdag hos oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0